Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Annika - 26 januari 2008 23:48

Idag åkte jag till Årsunda på morgonen och tittade på SKK gästriklands valp & veteranutställning för det var 4 hundar ifrån mig som skulle delta.

Helena med Freya i valpkl-I hon blev BIR & BIS-R vilken härlig utställningdebut. Grattis Helena!

I valpkl-III blev Irma BIR-valp & Ville BIM-valp. Grattis Marika & Anna! Katie blev 2:plac bland tikarna i valpkl-III.

Vi tog några kort på hundarna, de blev väl hyfsade, äntligen ett användbart kort på Katie så jag kan lägga in henne på sidan jag äger henne ihop med Carina.


Ikväll kom Carin & Gunilla hit vi har fikat lite sedan trimmat Carins pojkar. Nu ligger de och sover vi ska åka till Västerås på utställning i morgonbitti....så nu måste jag lägga mig ska upp 04:30.....suck!!!!


Bild på Freya i BIS:et och bild på Katie (Torsten - Playa)

Ovido - Quiz & Flashcards