Alla inlägg under augusti 2009

Av Annika - 11 augusti 2009 22:11

I dag har jag varit på begravning, det är alltid lika jobbigt tycker jag. Men stämningen brukar lättas upp efteråt vid minnesstunden och fikat...så var det även denna gång. Det var iallafall en jätte fin begravning och man fick träffa flera härliga människor som man inte sett på länge.


Jag har nu hämtat ut mitt nya pass, nu ska jag bara ta beslutet om jag ska sticka till Spanien med några kompisar. De kör ner på torsdag...så jag får ta ett snabbt beslut om jag ska hänga med. ååååå.....beslutsångest!

Av Annika - 4 augusti 2009 23:25

Tiden har bara rusat iväg. De sista dagarna nere i Skåne blev stressiga vi var till Karlshamn och tittade på Revyn...den var helt underbar.


I torsdags åkte jag uppåt landet för att träffa ett helt gäng med mina härliga valpköpare. Vi bodde på Fjällfoten i super fina lägenheter som funkade jätte bra när vi var så många människor och hundar. Vi tränade en massa med hundarna och hade sedan mysiga kvällstunder tillsammans. På söndagen åkte vi upp till Svenstavik där några av hundarna visades på SKK internationella utställning. Själv hade jag en hund anmäld närmare bestämt Playa som nu skulle göra comeback efter nästan 3 år, och denna gång i veteranklass. Samtliga av valpköparnas hundarna blev placerade i sina klasser. Bland hanarna blev B N New York Rangers från unghundsklassen den som lyckades bäst med R-BHKL. De tre tikarna vi hade med oss gick ganska bra som 3:a, 4:a & R bästa tik slagna av två st Caci´s tikar. Men det roligaste var att Playa sedan blev BIS-veteran bland så många fina veteraner, Playa njöt för fullt av att få visa upp sig efter så lång tid.


Stort tack för en super härlig helg med alla underbara valpköpare och andra vänner!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards