Alla inlägg under november 2007

Av Annika - 2 november 2007 00:56

Min mobiltelefon var borta upptäckte jag på nu i kväll. Jag har letat som en idiot efter den...men tyvärr....puts väck... Nu för en stund sedan var jag på väg i säng...skulle bara ta lite Ramlösa innan jag gick och slaggade. När jag öppnade kylskåpet så låg telefonen där så snyggt ovanpå smörpaketet på lite kylning...suck!!!!!.... Jag bli såååå j---vla trött på mig själv!!!!!!!!!!

Av Annika - 1 november 2007 23:57

Jag sov ganska länge i dag. Gick min promenad med hundarna. Sedan var jag ner till Diana på lite kaffe en sväng på förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag till Gävlesjukhus på läkarbesök. Mina värden är otroligt dåliga igen...läkaren förstår inte hur jag orkar ta mig ur sängen överhuvudtaget. En normal människa slutar fungera med blodvärden under 100, och jag ligger på 75. Jag fick dropp med järn och nu blir det intensivbehandling med järn varannan dag. Mitt hjärta blir överansträngt av att försöka få runt det lilla syre jag har i blodet. De diskuterade om jag skulle bli inlagd men jag lyckades övertyga dem om att det inte behövdes, men jag har lovat åka in vid minsta tecken på att jag mår sämre. Skööööönt....hatar sjukhus...känns som jag varit bosatt på sjukhus i vissa perioder...


När jag ändå var i Gävle så for jag förbi Anna en av mina valpköpare som har två tikar i från mig. Där blev jag bjuden på kaffe och så fick vi lite tid att sitta och surra...jätte trevligt. Anna ska ta en tik på foder ifrån mig hon har varit sugen så länge och nu blev ett bra tillfälle.


När jag kom hem igen så var det dax för lite vila igen sedan for jag ner till Carina på lite kaffe...det är nog allt kaffe som gör att jag håller mig på benen...*L*. Så fick vi oss ett gott skratt vi tittade på vårat favorit program på TV, SKENET BEDRAR på TV4+ 22:55 mån-tors...hysteriskt roligt..man kan skratta så man får magkramp.


Nu e det nog dags att vila igen...gonatt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards