Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Annika - 12 januari 2008 23:53

Planen var att jag skulle fota några av mina hundar. "Katie" som jag samäger med Carina finns inte med på hemsidan ännu hon är en "Playa" dotter från hennes senaste kull efter "Torsten". Så tänkte jag försöka få några bra bilder på den lilla "Juvelen". "Trofé" skulle det också behövas en ny bild på han har vuxit så mycket och är en riktig snygging.  Anna skulle hjälpa mig, men på förmiddagen regnade det och senare övergick det i snö...suck...det blir aldrig som man tänkt......... Vi får väl se vad det blir för väder i morgon, jag vill ju testa min nya kamera.


Jag var helt genomblöt efter våran långpromenad på eftermiddagen. Jag önskar att det kunde bli lite kallare så att det fröspå i diken och dammar, för hundarna älska att blöta ner sig...de har inte fattat att det är vinter. Annars så kan det lika bra bli vår tycker jag!


Sååå håll ut till i morgon så kanske det kommer in lite nya bilder här.

Ovido - Quiz & Flashcards