Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Annika - 24 januari 2008 23:56

I dag är det min födelsedag. Jag vaknade jätte förkyld, täppt i näsan och ruggig. Men framåt dagen kände jag mig piggare.  På eftermiddagen bakade jag lite och gjorde en tårta. Sedan droppade det in lite folk, vi hade trevligt och fikade. På Kvällen trimmade jag lite  hundar, först Katie som ska på utställning på lördag sedan trimmade jag Mocca som är hemma hos mig för att vi ska åka och para henne. Hon är en brun fin Playa-Billy dotter som jag har en kull på. Sudden får vara teaser och se om hon kommit i höglöp innan vi ska iväg och para. Idag var det lite tidigt. Men i morgon får vi nog åka .
På kvällen åkte jag ner till Diana och trimmade Annas Ville och Marikas Irma som också ska ställas ut på lördag. Anna har trimmat det mesta hon är duktig, men jag brukar kolla över dem och eventuellt forma lite där Anna känner sig osäker.


Sudden stackarn har fått vattensvans för första gången i livet. Men det är inte konstigt när det är så blött och kallt ute. I allafall myser Sudden i soffan där matte bäddat ner honom så han håller sig varm.

Ovido - Quiz & Flashcards