Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Annika - 16 januari 2008 22:41

Har nyss rastat hundarna sista svängen. Kläder till begravningen i morgon är framlagda och själv är jag färdigduschad, så i kväll blir det tidig läggdags. Jag måste upp jätte tidigt i morgon för att hinna med allt som skall göras innan jag åker till Alunda senast 08:00 måste jag åka härifrån. Dessutom ska jag först åka och lämna hundarna hos Carina och sedan till Diana som ska vara hundvakt. TUR ATT NI ÄR SÅ SNÄLLA OCH HJÄLPER TILL!!! KRAM!!!


Nej,,, nu får jag hoppa i säng...vi får väl se om jag kan sova i natt!!! Mycket som snurrar i huvudet nu inför morgondagen.

GONATT




Av Annika - 16 januari 2008 14:24

Jag ställde klockan på 9:00 för jag kunde inte somna igår. Men jag måste ju ändå ta mig upp jag har massor att göra. Hundarna fick frukost sedan gick vi en promenad.

Nu ska jag åka på affärn och sedan till Diana som fyller år. Där blir det fika och tårta...och sådant som inte jag behöver......men... 


Jag ska nog sätta ett datum och då börjar jag! 22kilo behöver bort.

Av Annika - 16 januari 2008 04:28

jag  gick och vilade... men efter 3 klarvakna timmar...så satte jag mig vid datorn och pulade lite. Jag har tagit en sömntablett nu... den brukar verka på en kvart. Så jag får väl hoppas att jag hunnit till sängen innan den verkat. Känner mig redan groggy. Så jag får nog överge datorn för annas kan det bli hur som hälst.....GONATT!!!

Ovido - Quiz & Flashcards