Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Annika - 11 januari 2008 23:51

Förra våren, ja för snart ett år sedan gick min kamera sönder. Den låg på köksbordet och en valp lyckades dra ner duken och därmed kameran. Den var en jätte rolig leksak tyckte de två små........matten var mindre imponerad!!!!

ooohh...jag som älskar att fota. Det var tur att den var försäkrad! Problemet var att kameran som jag köpt 1 1/2 år tidigare hade då kostat nästan 4000kr plus en försäkring på 560kr. Just då var det den bästa kameran på marknaden om man inte skulle ha systemkamera. Dessutom har jag varit jätte nöjd med den. Men då är det så att om man jämnför med likvärdiga kamerer idag så ligger de på ca 2700kr och sedan skrivs det av 40% på den summan....suck... det blir ingen kamera som duger till mig för de pengarna. Jag blev sur och vägrade godta det då. Men nu efter jul var jag in på Expert i Valbo och där fick jag hjälp av en super trevlig och  schyst kille som värderade min gamla kamera betydligt högre än de gjort i Uppsala. Dessutom hade jag fått pengar av pappa i julklapp som jag skulle läggatill så jag fick en kamera jag ville ha. Så idag har jag varit och hämtat kameran som de beställt hem till mig. Det känns skit kul!!! JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!


I morgon ska den testas...tur jag har en massa vackra fyrbenta fotomodeller *L*. Dessutom heter "Juvel" Beauty Nights Top Model i stamtavlan...vi får väl se om hon kan leva upp till det. 



Ovido - Quiz & Flashcards