Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Annika - 5 januari 2008 22:44

I dag har jag mest slappat... ryggläge på soffan (funderat om jag har något ärende till brädgården kanske lite spik eller nått...hi hi...) sedan lite vid datorn och förstås någon promenad med hundarna.


På eftermiddagen fick jag reda på att Nemo vann lydnadsklass II i Tierp på sin första start på jätte länge och med hela 185 poäng. Det gjorde mig så glad! Nemo har ju varit dålig och det känns så roligt att han är frisk och att han får visa vad han kan. Katarina är så duktig med Nemo och jag unnar verkligen dem all framgång!


På kvällen kom Eva tillbaka från fjällen och jag fick hem min lilla "Juvel" som de lånat med sig. Eva och Tindra fortsatte hem till Uppsala.


Vi får se vad det blir för väder i natt de har varnat för snöstorm, men om det inte blir oväder åker jag nog en sväng till Uppsala i morgon.



Ovido - Quiz & Flashcards