Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Annika - 21 januari 2008 23:51

i Morse var jag uppe med tuppen...händer inte ofta!!!!! Jag var ju tvungen att hinna duscha och göra mig i ordning ifall elektrikern skulle vara här tidigt...han är en riktig SNYGGING!!! Det har krånglat lite med en pump till pannan och senast det hände var i mellandagarna. Jag hade då fått reda på att kl 07:00 skulle det komma en och titta på det...jag väntade mig då samma gubbe (rörmockarn) som varit här tidigare. Jag klev direkt från sängen ner i källaren...och en nyvaken Mikkelsson med håret på ända kan ju skrämma slag på vem som helst. Jag öppnade källardörren och där står en lång, mörk, lagom Ung 10 poängare....GISSA om jag ville sjunka genom golvet????? Det var inte rörmockarn utan elektrikern. Och idag skulle han komma igen,,, jag hade ingen aning om vilken tid...därav min anstängning att kliva upp 06:00. Jag ville bara visa att det bor "någon" här...det är inte bara som det spöööökar. När klockan var 11:00 hade han inte kommit ännu och jag var tvungen att bege mig till Falun. Så han fick mecka med pannan själv *ler*............


I Falun. Först bar det iväg till veterinären för att ögonlysa hund. sedan åkte jag till Johan, Emilia och lilla Lova o hundarna förståss. Där fick jag kaffe och goda smörgåsar. Men framförallt fick jag låna bebisen lite...hon är sååå söt.

Sedan gick jag till Carina med Nova. Där trimmade jag Nova som ska till Västerås på utställning på Söndag. Carina hade lagat soppa som hon bjöd på det var gott... innan jag sedan skulle sätta mig i en kall bil för att köra hem.


Väl hemma har jag gått en runda med hundarna och sedan pratat i telefon några timmar... så nu ska jag gå och lägga mig.


GONATT!



Ovido - Quiz & Flashcards