Alla inlägg den 28 september 2007

Av Annika - 28 september 2007 23:21

Jag var uppe tidigt i morse gick med hundarna sedan gav jag dem frukost. Efter det satte jag mig i soffan och slappade, tittade lite på Oprah sedan måste jag slocknat för jag vaknade upp med ett ryck kl var 12:15 jag som skulle åka till Sandviken 12:00. Jag rastade hundarna snabbt sedan for jag iväg. Jag blev bjuden på god lunch... Tack! *L*...


På eftermiddagen tog vi långpromenaden, jag pratade med Britt-Marie i ca 1 1/2 timme. Mycket att prata om... byta idéer diskutera hanhundar, utställningsdomare, jaktprov och valpar mm... Tack för en trevlig pratstund! Jag ser fram emot att träffa dig snart, för det var ju länge sedan.


Anna ringde och talade om att Izas röntgenresultat på höfterna kommit och det var A. Det är ju skönt... Jag röntgade brorsan Jackpot för en månad sedan och han fick C med notering slappa leder. Han var inte färdigväxt och behöver mer muskler. SKK rekomenderar att röntga om efter ett tag om det är slappa leder de anmärkt på. Och enligt Sveriges ledande expert så har han djupa fina skålar och bör röngas om efter ca 1/2 år när han är mer färdig och mer musklad han sa att jag inte har någon anledning att vara orolig. Men jag blev sååå otroligt besviken för den hunden är så super vacker och jätte duktig tycker jag! Enligt mina närmsta vänner så har han lindat mig runt lillfingret jag bara älskar honom och han mig. Det är jätte många som vill använda honom både i Sverige och utlandet. men, men bara att vänta.


Just nu när jag sitter och skriver så har jag valparna runt benen de har jätte kul, har fått tag i en kasse med reklam som de strimlar i småbitar. Mycket roligare än alla leksaker tuggpinnar mm... Man kan inte låta bli att le för de är ju helt underbara i den här åldern nyss fyllda 6 veckor. Se själv!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards