Alla inlägg den 18 september 2007

Av Annika - 18 september 2007 23:39

Det har varit en lite seg dag. Jag har haft riktigt ont i nacken och huvudet. Det blev en halvlång promenad med hundarna mitt på dagen. Liston och Chivas är här några dagar eftersom deras husse och matte väntar tillökning igen. Denna gång en tvåbent... Det blev en liten flicka! stort grattis!!!


Träningen har legat lågt idag p.g.a min smärta. Men blod och klövar är lagda på upptining så i morgon blir det viltspår på programet. Jag hoppas jag mår bättre i morgon, men annars får Carina hjälpa mig.


Jag har fullt upp med att börja ställa upp valparna för att leta eventuella "stjärnor" de är sååå fina. Det känns verkligen som det finns flera riktigt fina valpar i kullen. Det kommer nog att bli svårt att välja.


Nu ska jag hoppa i säng, Även i morgon ska jag till sjukhuset och måste vara utvilad. Gonatt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards