Alla inlägg den 27 september 2007

Av Annika - 27 september 2007 20:18

På förmiddagen fick jag sällskap på promenaden av Carina och Janne med hundar. Så härligt... strålande väder, trevligt sällskap och 9 st flattar runt benen.


På eftermiddagen åkte vi till Sandviken och lade 6 st blodspår. Spåren fick sedan ligga ett par timmar. Då passade vi på att göra lite ärenden. När vi kom tillbaka bjöd Per på gott fika hmmm... går ju alltid ner *L*.

Sedan gick vi spåren med hundarna. Jag hade Sudden med mig och han var jätte duktig... lite väl duktig för en trött och klumpig matte i Foppatofflor, hon hade fullt sjå att hänga med. Vill inte se dig i de där skorna igen suckade Pia som undrade hur jag tänkt... ärligt talat så tänkte jag nog inte alls. Men i allafall hade jag världens duktigaste SUDD!


Nu ska jag sticka en sväng till Carina för vi ska sätta oss och planera och anmäla till lite utställningar.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards