Alla inlägg den 17 september 2007

Av Annika - 17 september 2007 23:05

Efter lunch tog jag min dagliga långpromenad med hundarna, det blev några stopp i skogen då jag inte kan låta bli att plocka kantarellerna som står framför fötterna på mig. En bajspåse full blev det... ska bli gott med en kantarellsmörgås i kväll.


Kl 17:00 åkte jag på unghundskurs med Trofé. Det var första tillfället, vi var 9 st hundar flest flattar några labradorer och en golden. 3 st  hundar var ifrån mig, kul att se hur duktiga de var. Trofé skötte sig jätte bra. Jag har varit slarvig med träningen, men då kan man ju vara glad att man är flatägare så man kan träna in det på nolltid *L*.


Känns lite konstigt att skriva om mig och vad jag gör... Men jag ska göra så gott jag kan. Det är ju flera av mina vänner som länge tjatat och tycker att jag måste ha en blogg. Många av mina vänner bor ju långt bort och så här har de ju lite koll på vad jag gör.  


Nej, nu måste jag ta en snabb nattkiss med hundarna så jag kommer upp i morgonbitti. Jag ska och lämna prover tidigt och innan dess har jag lite att göra. GONATT!!!

Av Annika - 17 september 2007 16:08


Då var det min tur att börja blogga. Mer kommer i kväll...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards