Alla inlägg den 25 september 2007

Av Annika - 25 september 2007 23:24

Jag tog det lugnt i morse... är riktigt trött p.g.a min anemi. Jag tog ut hundarna gav dem frukost. Sedan låg jag på soffan och kikade på nyhetsmorgon, Leif GW Persson var med... han är störtskön tycker jag!


Tog min långpromenad mitt på dagen, telefonen ringde i ett... så tiden gick så fort medans vi promenerade. Jag pratade hund med en av mina kära uppfödarkollegor och en av mina valpköpare. vips hade nästan 2 timmar försvunnit.

När jag kom hem igen klippte jag klorna på valparna, det måste göras ca 1 gång i veckan i den här åldern. jag avmaskade dem för andra gången. Sedan ställde jag upp dem på trimbordet för att titta ordentligt på dem, det kommer bli så svårt att välja för det är en så jämn kull. Jag ska behålla en tik i själv. Jag har ju bara en vuxen tik hemma nu och resten hanar.


Helt plötsligt var kl 17:00 och jag behövde åka och handla. Jag for förbi och hämtade Carina så åkte vi tillsammans till Sandviken för att handla. Mycket trevligare när man har sällskap.  Sedan blev jag bjuden på middag. Gott som alltid... Tack!


När jag kom hem blev det kvällsmat för hundarna sedan hamnade jag här framför datorn.


Nu blir det nattkiss för hundarna, sedan ska jag krypa ner... Gonatt!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards